FAQ
- W jaki sposób otrzymam Fakturę/Paragon?
Dokumenty sprzedaży przesyłamy droga elektroniczną na adres email wskazany w zamówieniu po zmianie statusu zamówienia w naszym systemie jako "Wysłane - Jak sprawdzić status realizacji zamówienia?
Na Państwa adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do konta będą mieli Państwo dostęp do wszelkich informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, fakturach itp.
- Na mojej fakturze znajduje się błąd?
Tylko drobne błędy na fakturze jak literówki w nazwie lub adresie firmy można poprawić, w tym celu należy skontaktować się z nami e-mailowo lub telefonicznie. Pomyłki związane z brakiem lub niepoprawnym numerem NIP nie mogą być poprawione zgodnie z podstawą prawną: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT.
- Wystąpił problem z płatnością internetową?
W przypadku wystąpienia błędu płatności bardzo prosimy o ponowienie płatności lub złożenie ponownie zamówienia. W przypadku dalszych problemów zapraszamy do kontaktu z naszym działem sprzedaży pod numerem tel. 531 005 525 lub e-mailowo: sklep@mavaro.pl
W przypadku chęci wykonania przelewu tradycyjnego, prosimy o dokonanie jego na poniższe dane:
MAVARO.PL Spółka z o.o.
ul. Eminowicza 2, 31-481 Kraków
Konto ING S.A. 97 1050 1445 1000 0090 8331 9732
jako tytuł prosimy wpisać numer zamówienia. - Czy jest możliwość otrzymania faktury z odroczonym terminem płatności?
Wystawiamy faktury terminowe tylko i wyłącznie dla instytucji państwowych, aby można było tego dokonać należy przedłożyć do Nas skan oficjalnego zamówienia podpisany przez osobę decydującą na nasz adres e-mailowy sklep@mavaro.pl. W zamówieniu należy uwzględnić nazwę towaru, ilość, koszt oraz sposób dostawy jaki Państwa interesuje. - Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Zamówienie złożone do godziny 14:00 w dniu roboczym, wysyłane jest jeszcze tego samego dnia. Staramy się, aby każdy zakupiony produkt w naszym sklepie dotarł do Państwa na następny dzień roboczy. - Czy mogę zmienić swoje zamówienie?
Oczywiście! w tym celu prosimy o kontakt z nami telefonicznie bądź e-mailowo. - Dostarczona paczka jest uszkodzona, co teraz?
Gdy paczka zostanie uszkodzona ( wgniecenie, zalanie, pocięcie ) należy bezwzględnie w obecności kuriera otworzyć paczkę i zweryfikować jej stan, a w przypadku uszkodzenia jej sporządzić protokół szkody. W późniejszym czasie należy się z nami skontaktować telefonicznie.