Menu
Flag
polski / zł
Koszyk
Najczęściej zadawane pytania

FAQ

  • W jaki sposób otrzymam Fakturę/Paragon?
    Dokumenty sprzedaży przesyłamy droga elektroniczną na adres email wskazany w zamówieniu po zmianie statusu zamówienia w naszym systemie jako "Wysłane

  • Jak sprawdzić status realizacji zamówienia?
    Na Państwa adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do konta będą mieli Państwo dostęp do wszelkich informacji o  bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, fakturach itp.
  • Na mojej fakturze znajduje się błąd?
    Tylko drobne błędy na fakturze jak literówki w nazwie lub adresie firmy można poprawić, w tym celu należy skontaktować się z nami e-mailowo lub telefonicznie. Pomyłki związane z brakiem lub niepoprawnym numerem NIP nie mogą być poprawione zgodnie z podstawą prawną: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT. 
  • Wystąpił problem z płatnością internetową?
    W przypadku wystąpienia błędu płatności bardzo prosimy o ponowienie płatności lub złożenie ponownie zamówienia. W przypadku dalszych problemów zapraszamy do kontaktu z naszym działem sprzedaży pod numerem tel. 531 005 525 lub e-mailowo: sklep@mavaro.pl 

    W przypadku chęci wykonania przelewu tradycyjnego, prosimy o dokonanie jego na poniższe dane:

    MAVARO.PL Spółka z o.o.
    ul. Eminowicza 2, 31-481 Kraków
    Konto ING S.A.  97 1050 1445 1000 0090 8331 9732
    jako tytuł prosimy wpisać numer zamówienia.

  • Czy jest możliwość otrzymania faktury z odroczonym terminem płatności?
    Wystawiamy faktury terminowe tylko i wyłącznie dla instytucji państwowych, aby można było tego dokonać należy przedłożyć do Nas skan oficjalnego zamówienia podpisany przez osobę decydującą na nasz adres e-mailowy sklep@mavaro.pl. W zamówieniu należy uwzględnić nazwę towaru, ilość, koszt oraz sposób dostawy jaki Państwa interesuje. 

  • Jak długo trwa realizacja zamówienia?
    Zamówienie złożone do godziny 14:00 w dniu roboczym, wysyłane jest jeszcze tego samego dnia. Staramy się, aby każdy zakupiony produkt w naszym sklepie dotarł do Państwa na następny dzień roboczy.

  • Czy mogę zmienić swoje zamówienie?
    Oczywiście! w tym celu prosimy o kontakt z nami telefonicznie bądź e-mailowo.

  • Dostarczona paczka jest uszkodzona, co teraz?
    Gdy paczka zostanie uszkodzona ( wgniecenie, zalanie, pocięcie ) należy bezwzględnie w obecności kuriera otworzyć paczkę i zweryfikować jej stan, a w przypadku uszkodzenia jej sporządzić protokół szkody. W późniejszym czasie należy się z nami skontaktować telefonicznie.
Szanujemy Twoją prywatność

Używamy plików cookie i podobnych technologii, aby zapamiętać Twoje ustawienia, prezentować spersonalizowane treści i reklamy oraz udostępniać funkcje związane z mediami społecznościowymi. Pliki cookie wykorzystujemy również do mierzenia ruchu i analizowania sposobu korzystania z naszej strony internetowej.

 

Domyślnie włączone są jedynie pliki niezbędne do poprawnego działania strony. Poniżej możesz zaakceptować wszystkie rodzaje plików, klikając "Zaakceptuj wszystkie", lub odmówić ich używania (z wyjątkiem niezbędnych). Możesz też dostosować pliki do swoich potrzeb, wybierając "Dostosuj zgody". Udzieloną zgodę możesz w dowolnym momencie wycofać lub zmienić, klikając w link "Ustawienia plików cookies" na dole strony.

Szczegóły o używanych przez nas plikach cookie oraz zasadach przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.

Zaakceptuj tylko niezbędne Dostosuj zgody Zaakceptuj wszystkie
Ustawienia plików cookies

W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.

Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.

Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.

Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.

Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.

Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.

Anuluj Zapisz ustawienia